Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Sugerujemy również odsyłanie produktów w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar proszę adresować na:

Izabela Wróbel
ul. Górska 27
43-512 Bestwina

wraz z dołączoną informacją:

– numer zamówienia
– imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
– numer konta do zwrotu należności

Zakupiony towar można oddać w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Zwrotom podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
Zwrot środków trwa do 5 dni od daty otrzymania przesyłki.
Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem.
Po dodatkowe informacje na temat wymiany lub zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod numerem telefonu 500 711 721 (również SMS)

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Odeślij  do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł ), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  5. Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@beautyfair.pl lub telefonicznie: + 48 500 711 721 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z polityką firmy klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zmówionego towaru, następuje na adres firmy:

Izabela Wróbel
ul. Górska 27
43-512 Bestwina

Zwrotu towaru klient dokonuje na swój koszt, a firma zgodnie z przepisami prawa zwraca koszty wysyłki towaru do klienta, jednak jest to zawsze najniższy koszt dostarczenia dostępny w momencie zamawiania produktu na stronie. Taki zwrot kosztów transportu należy się tylko w momencie odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk – odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań).
  2. Dołącz do przesyłki dowód zakupu oraz  protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i w ciągu 5 dni (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonamy zwrotu pieniędzy.
  5. Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto bankowe podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy). Przy czym koszty zwrotu na zagraniczne konto bankowe ponosi Klient.

 UWAGA! Zwrotom oraz wymianom podlegają produkty z nienaruszoną plombą oraz metką. Wszelkie uszkodzenia plomby: rozerwanie, rozcięcie itp. skutkują odrzuceniem zwrotu, wymiany lub reklamacji. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.