Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Sugerujemy również odsyłanie produktów w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar proszę adresować na:
Izabela Wróbel
ul. Górska 27
43-512 Bestwina
wraz z dołączoną informacją:
– numer zamówienia
– imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
– numer konta do zwrotu należności
Zakupiony towar można oddać w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Zwrotom podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
Zwrot środków trwa do 5 dni od daty otrzymania przesyłki.
Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem.
Po dodatkowe informacje na temat wymiany lub zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt pod numerem telefonu 500 711 721 (również SMS)
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Odeślij do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł ), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@beautyfair.pl lub telefonicznie: + 48 500 711 721 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z polityką firmy klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zmówionego towaru, następuje na adres firmy:
Izabela Wróbel
ul. Górska 27
43-512 Bestwina
Zwrotu towaru klient dokonuje na swój koszt, a firma zgodnie z przepisami prawa zwraca koszty wysyłki towaru do klienta, jednak jest to zawsze najniższy koszt dostarczenia dostępny w momencie zamawiania produktu na stronie. Taki zwrot kosztów transportu należy się tylko w momencie odstąpienia od umowy i zwrotu całości zamówienia.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk – odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań).
- Dołącz do przesyłki dowód zakupu oraz protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i w ciągu 5 dni (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonamy zwrotu pieniędzy.
- Mając na uwadze czas załatwienia sprawy sugerujemy nie przesyłać zwrotów, reklamacji i wymian w formie paczek za pobraniem. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto bankowe podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy). Przy czym koszty zwrotu na zagraniczne konto bankowe ponosi Klient.
UWAGA! Zwrotom oraz wymianom podlegają produkty z nienaruszoną plombą oraz metką. Wszelkie uszkodzenia plomby: rozerwanie, rozcięcie itp. skutkują odrzuceniem zwrotu, wymiany lub reklamacji.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.